40 fok van kint, a lakásban klíma nélkül 30, egyre nehezebben lehet gondolkodni, koncentrálni, és másra sem vágyik ilyenkor az ember, csak vízre, felfrissülésre, lágy szellőre, ami simogatja bikinis testét.

Már csak pár nap, és indulunk nyaralni. Évek óta elmegyünk egy hétre kempingezni, vagy Olaszországba, vagy Horvátorszgába. Ha mesélek arról, hogy kempingezni megyünk, akkor a többség a nomád körülményekre gondol. Pedig szó sincs erről! Egyre inkább megtalálhatóak azok a fajta kempingek, amiket Camping Village-nek hívnak. Kemping falu, mégpedig azért, mert minden megvan ott, akár ki sem kell mozdulni a kempingből: boltok, étteremek, igényes fürdő-zuhanyzóblokkok, amiket egész nap, folyamatosan takarítanak, programok, medencék stb. Az olaszok, németek, franciák, hollandok kiköltöznek 2-3-4 hetekre az ilyen kempingekbe, felépítik a kis birodalmukat, és ott élnek. Strandolnak, esznek-isznak, főznek, bejárják hajóval a környező szigeteket, sportolnak, reggelente futnak, úsznak. Tökéletes hely a pihenésre, feltöltődésre, ebbe szerettünk mi is bele.

Megpakoljuk az autót a felszereléssel (sátor, székek, asztal, felfújható heverő, sátor elé szőnyeg, mindenféle kellék, hogy a kényelem azért meglegyen), és indulás! Többnyire itthon kinézünk egy környéket, ami tetszik, és arra vesszük az irányt. Odaérve először kempinget, majd azon belül sátorhelyet választunk. És megkezdődik a kaland, a pihenés.

kemping horvatorszag

Felépítjük a sátrat, a birodalmat, többnyire 30 méterre a tengertől választunk helyet, hogy az első és az utolsó kép a sátorba belépve, majd onnan kilépve a tenger legyen. Ha felkelek, először ezt látom. Éjszaka a hullámokat hallgatva alszom el.

Látvány a sátorból

naplemente horvatorszag

Reggel az első utam a partra visz, általában még kevesen vannak akkor ébren, amikor én kelek. Páran futnak a parton, én mélyeket lélegzem, tornázom, és közben nézem a vizet. A sátornál elkészítem a kávémat, természetesen DXN-es ganodermás instant kávét 🙂 , majd vissza a partra, és ott iszogatok, még mindig a vizet nézve. Nem lehet betelni a látvánnyal.

Esténként a program a naplemente nézése, borozgatás, beszélgetés, séta, és romantika:

kemping horvátország

Ha már tengerpart, szép helyek, megkértem Páromat, hogy készítsünk DXN kávés képeket. Nagyon sok készült, kevés az igazán használható közülük, mert a parton többnyire erősek a fények, minden csillog és tükröződik. Akkor találtam ki, hogy ezentúl bárhol járok, készítek képeket a kávéval. Ha már a mindennapjaim része és hatással van az életemre… 🙂 .

Korábban már írtam a horvát piaccal kapcsolatos tervekről, így elképzelhető, hogy idén is készülnek kávés képek, mert még jól jöhetnek 🙂 .

A horvát elképzelésről itt olvashattok bővebben»»»

További bejegyzés erről»»»

A szavak helyett inkább beszéljen az a videó, amit Testvérem készített a kempingben. Hajnalok hajnalán felkelt, hogy megörökítse a napfelkeltét, én pedig vele tartottam. Még hűs volt akkor a levegő, és sehol senkit nem láttunk. Csak mi ültünk a parton egy pléden, takaróba csavarva magunkat az élénk reggeli hűs szél miatt, és vártuk a pillanatot, amikor megjelennek az első sugarak. Nevetgéltünk, hogy ha ő most erről valami miatt lekésik, és nem csípi el az első sugarat, másnak reggel kelhetünk megint hajnalban 🙂 .

Íme a videó, ami végül elkészült és szerintem nagyon visszaadja a hangulatot. Kellemes videónézést nektek!