Horvát

Sokat írok a horvátokról.
Egyrészt azért, mert sokszor kempingeztünk már Horvátországban, másrészt azért, mert a DXN-ben van horvát csapattársam is, így néha mesélek a közös munkáról is.

kemping collage horvatorszag

Kempingezés, mint életstílus – Horvátország, Pag

A te fejedben is úgy jelenik meg a kempingezés, mint egy kényelmetlen, sokszor igénytelen, olcsóbb alternatívája az utazásnak? A kempingezés egy életstílus, amit lehet nagyon szeretni, de nagyon utálni is. Adok egy kis ízelítőt belőle. Két héttel korábban kérdezték barátaink, hogy tervben van-e még bármilyen utazás erre az évre. “Tervben nincs.” – Így hangzott a […] Read more…

Kempingezés Horvátországban – Medulin, Isztriai-félsziget

Ebben az őszies, borongós, esős időben a legjobb megírni a tengerparti nyaralásról és kempingezésről a beszámolót, végignézni a képeket és a legszebbeket elhozni nektek! 🙂 Éjfélkor indultunk, hogy már reggel a kempingbe érkezhessünk, mielőtt a főként német és olasz turisták megérkeznek, és elfoglalják a helyeket. A kemping egy nagy-nagy félszigeten fekszik, sok-sok sátorhellyel, lakókocsiknak fentartott […] Read more…

Látvány a sátorból

Horvátország – Kempingezés, Fotózás DXN kávéval

40 fok van kint, a lakásban klíma nélkül 30, egyre nehezebben lehet gondolkodni, koncentrálni, és másra sem vágyik ilyenkor az ember, csak vízre, felfrissülésre, lágy szellőre, ami simogatja bikinis testét. Már csak pár nap, és indulunk nyaralni. Évek óta elmegyünk egy hétre kempingezni, vagy Olaszországba, vagy Horvátorszgába. Ha mesélek arról, hogy kempingezni megyünk, akkor a […] Read more…

naplemente

Stresszmentes, kütyümentes nyaralás

Hétköznapjaink stresszel és kütyüzéssel telnek (telefon, tablet, laptop. ect.) Vagyis, ha a nyaralásra gondolunk, akkor annak stresszmentesnek és kütyümentesnek kellene lennie, így érné el pihentető, lazító, kikapcsoló és feltöltő célját. Egyszerűen hangzik, de rá kellett jönnöm, hogy a nyaralás és a pihenés nem olyasmi, amit ösztönösen jól csinálunk. Kell hozzá önismeret, tanulás és gyakorlás. Erre […] Read more…

Úton Horvátország felé

Ültem a laptopom előtt, ittam a reggeli kávémat, és éppen Ljiljanával beszéltem Whatsapp-on, hogy pontosan mikor tudunk beszélni Horvátországról és a DXN-ről. Gyönyörűen sütött a nap, szeretem a tavaszi fényeket. Még minden finom és ébredező. …és a történet folytatódik…   Abban maradtunk, hogy Viber-en hív 12 órakor, ebédidőben, tökéletes! Whatsapp, Viber, Skype…, ma már nincsenek határok, […] Read more…

Horvátországot is meghódítjuk?

Nagy sikerélmény számomra, hogy rengeteg olasz csapattársam van, akikkel óriási élmény a közös munka. Sokakkal már élőben is találkoztunk tavaly egy veronai rendezvényen, de erről majd máskor írok. A napokban elfogott egy érzés, az az érzés, amit imádok, mert ez visz előre, ez ad energiát. Ugyanazt a lelkesedést éreztem és érzem most is, amikor az olasz […] Read more…

© Copyright DXN Életstílusom - Incze Csilla - 2015-2017. Minden jog fenntartva.

A weblap tartalma Incze Csilla tulajdona, azt felhasználni csak a szerző előzetes beleegyezésével lehetséges. Előzetes írásos engedély nélküli felhasználás esetén a felhasználó elfogadja, hogy számára a jogtulajdonos napi 10.000 Ft + ÁFA tartalomhasználati díjat számlázni jogosult.
Adatkezelés nyilvántartási szám: NAIH-89017/2015.

Ez a weboldal sütiket használ. Az Uniós törvények értelmében kérem, engedélyezze a sütik használatát, vagy zárja be az oldalt. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.